Spotrebiteľ má na základe § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý Vám nesedí alebo nie je úplne podľa Vaších predstáv, vrátime Vám peniaze.
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa §10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z. z. a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Pokiaľ sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy, je nutné dodržať tieto základné podmienky:
tovar musí byť odoslaný najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí zásielky
tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, opatrený visačkami v originálnom obale, schopný ďalšieho predaja
zásielka musí obsahovať originál účtenky a vyplnený sprievodný FORMULÁR s požiadavkou na vrátenie peňazí
tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, v takomto prípade nebude prevzatý!
Tovar je nutné zaslať dvoma spôsobmi:
1.Vrátenie pomocou Zásielkovne (zadarmo) PREFERUJEME!
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
Na pobočke oznámite kód „90009934 “.
Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
Nič neplatíte.
O pár dní vám bude doručený e-mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.
2. ALEBO poštou na adresu:
Martin Zich - MZIS
Žilinská 10 , 914 01 Trenčianská Teplá
FORMULÁR PRE ZAHÁJENIE REKLAMÁCIE, VRÁTENIE či VÝMENY TOVARU môžete stiahnúť tu: FORMULÁR