Časté otázky/ FAQ KB

Mám problém s výberom veľkosti v tehotenstve, ako zistím, že som si vybrala tú správnu?

V dnešnej dobe je tohetenské oblečenie konštruované tak, aby ste ho mohla nosiť v ktorom koľvek štádiu tehotenstva až do pôrodu. Je vhodné si vyberať veľkosť podľa pôvodnej konfekčnej veľkosti, pokiaľ ste nejako rapídne nepribrala, zachováva sa Vám pôvodná veľkosť oblečenia. No pokiaľ už cítite väčší váhový prírastok, je vhodné poradiť sa s nami prostredníctvom livechatu, mailu alebo telefonicky. Rozoberiem s Vami Vašu postavu a pokúsim sa Vám poradiť ten najvhodnejší model a veľkosť.

 

► Viem vrátiť objednaný tovar?

´Kupujúci je oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od Zmluvy v lehote 14 pracovných dní od prevzatia tovaru v stave, v akom ho prijal (v originálnom balení s neporušenými visačkami a sprievodnými dokumentami). Zároveň nám to vopred oznámte emailom alebo telefonicky. Pripravte si pri komunikácii číslo objednávky.

 

► Je nejaký tovar, ktorý sa nedá vrátiť?

Vráteniu nezodpovedá tovar ako plavky a spodné prádlo.

► Ako môžem zrušiť objendávku?

Objednávku tovaru môžete zrušiť zaslaním emailu na adresu: info@krasnebruska.sk s predmetom: Storno objednávky č. ..... bez udania dôvodu do 24 hodín po uskutočnení objednávky.

► Môžem objednať tovar aj telefonicky?

Áno, príjmame objednávky tovaru telefonicky na čísle: 0903 135 270, pripravte si k tejto objednávke:

- číslo produtku
- veľkosť modelu
- farbu modelu
- aspôsob platby (hotovosť na predajni, vopred na účet alebo na dobierku)
- spôsob doručenie (osobne na predajni, Slovenská pošta EMS, UPS kuriér)
- doručovacie a fakturovacie údaje
Následne Vám bude doručené potvrdenie objednávky na Váš email, odkontrolujte si zadané údaje a potvrďte platnosť objendávky a údajov späť na náš email: info@krasnebruska.sk

 

► Ako zistím, že tovar, ktorý si objednávam má správnu veľkosť?

Pri každom produkte máte v detailoch zobrazenú tabuľku veľkostí, ktorá zodpovedá danému modelu, rozmery ktorej zodpovedajú vybranému tovaru.  Ak sa Vám zdajú rozmery v tabuľkách zvláštne sú to šírky a nie obvody (je nutné to prenásobiť dvoma). Ak aj tam máte problém s výberom správnej veľkosti, radi Vám pomôžeme, zavolajte nám, napíšte na email alebo priamo na livechat. Sme tu pre Vás.

► Aká je dodacia doba, ak objednám viac modelov rôznych značiek?

Pri kombinovanej objednávke sa môže stať to, že modely dochádzajú od výrobcov v rôzych časových intervaloch. Spravidla by sme však mali dodať kompletnú zásielku do 10 pracovných dní. Môže sa však stať, že niektorý model nieje momentálne u výrobcu na sklade dostupný, budeme Vás samozrejme kontaktovať a dohodneme si ododslanie či už čiastočnej objednávky alebo po Vašom potvrdení odošleme až kompletnú zásielku.

► Ak mi objednaný tovar nesadne, je možné ho vymeniť za iný?

Tovar je možné vymeniť, je potrebné vrátiť podľa pokynov na VRÁTENIE TOVARU. Následne si vyberiete nový model, na ktorý nám urobíte novú objednávku cez náš eshop a to poznámky uvediete, že ide o: "Výmena tovaru z objednávky č. .... ". Náslende nás budete kontaktovať či už emailom, alebo telefonicky o tejto výmene.

► Kam a ako mám poslať vrátený tovar?

Tovar posielajte výlučne: 

1. doporučene 1. triedou
2. adresa: Ing. Miroslava Kardošová, Predajňa Modalux, Československej armády 2, 04001 Košice
3. zásielky odoslané na dobierku nebudú preberané!

► Koľko mám času na vrátenie zásielky?

Tovar je nutné vrátiť do 14 dní odo dňa prijatia zásielky. Ak tento termín z akéhokoľvek dôvodu nestihnete, budeme nútení považovať Vašu žiadosť za neopodstatnenú.

► Kedy mi budú zaslané peniaze za vrátený tovar?

Peniaze za vrátený tovar Vám zasielam najneskôr do 15 dní od prijatia vráteného tovaru, na Váš bankový účet. Poštovou poukážkou peniaze neveraciame!

► Ak vraciam tovar späť, čo ma to bude stáť?

Náklady na poštovné/ dopravu je jediný náklad, ktorý si musí kupjúci uhradiť sám. V prípade výmeny tovaru, poštovné smerom k zákazníkovi hradí opätovne naša spoločnosť.

► Ako môžem tovar zaplatiť?

Tovar na objendávku je možné zaplatiť:

- na dobierku - platba pri prevzatí tovaru u kuriéra alebo na pošte
- vopred na bankový účet - prevodom
- cez Paypal - prostredníctvom Vášho paypal účtu alebo kreditnou kartou
- cez 24pay - platba kreditnou kartou
- osobne v hotovosti pri prevzatí tovaru v našej predajni Modalux
Platba kartou prebieha cez zabezpečené platobné brány Vašej banky.

► Ako mi bude tovar doručený?

Tovar zasielame:
1. kuriérskou službou Slovenskej pošty - EMS na Vašu adresu
2. kkuriérskou službou Slovenskej pošty - EMS - doručenie na príslušnú poštu
3. kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Servis - na Vašu adresu


► Vybrala som si tovar v Modalux, koľko bude trvať jeho dodanie?

Tovar, ktorý máme skladom odosielame do 24h od obdržania zásielky. Ostatný tovar sa snažíme doručiť čo najskôr, spravidla do 10 pracovných dní od obdržania zásielky. Robíme všetko preto, aby ste sa mohla tešiť zo svojích vecí v čo najkratšom čase. Každá zásielka bude doručená nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.

► Je možné objednať dodanie tovaru na určitý deň?

Je to síce trošku komplikované, ale po osobnom telefonickom dohovore sa budeme snažiť výjsť Vám v ústrety ako to len bude možné. Preto nám radšej vopred zavolajte (0903 135 270) a určite nájdeme spoločnú cestu k Vašej spokojnosti.

► Čo mám robiť ak na adrese dodania nebudem v deň dodania tovaru?

Zásielky odosielame výlučne kuriérskymi službami, či už EMS alebo SPS (bývalá UPS), kuriér je povinný Vás vopred informovať o doručení zásielky. Pokiaľ sa tak nestane, je jeho povinnosťou Vám zásielku doručiť ešte dvakrát. Odporúčame Však sledovať naše emailové a SMS notifikácie o odoslaní tovaru, v ktorých máte informácie o zásielke ako podacie číslo, deň doručenia. Pokiaľ Vás kuriér nezastihne, viete sa informovať na centrále služby,na základe podacieho čísla, Vám vedia poskytnúť telefónne číslo priamo na kuriéra, ktorý má Vašu zásielku v rozvoze. Tak sa s ním viete osobne dohodnúť na prevzatí tovaru.

► Mám záujem o Vaše novinky no nechodia mi, čo mám urobiť?

V tomto prípade je ideálne sa zaregistrovať a požiadať mailom o zasielanie noviniek, alebo v pätičke stránky, je formulár na poskytnutie zľavy. Stačí zadať email do polička a potvrdiť nasledujúce kroky. Potvrdením Vám bude navyše poskytnutá zľava 8% k nákupu a budete dostávať aj naše pravidelné novinky.

► Už nechcem dostávať Vaše novinky na email, čo mám urobiť?

Môžete sa odhlásiť zo zasielania priamo v danom newslettri v spodnej časti, kde je link pre odhlásenie noviniek, alebo nás môžete požiadať emailom a my Vás z databázy odstránime.